Minestrone s kuracím masom (low carb)

Polievku som "okukala" v jednej nemenovanej bratislavskej reštaurácii. V originálnom recepte boli aj zemiaky a červená fazuľa. Ja som ju mierne upravila podľa mojej chuti a s ohľadom na moju diétu. V reštaurácii minestrone podávali s nastrúhaným parmezánom.



4 - 5 porcií

Ingrediencie:

400 g kuracie prsia
1,6 L vody
200 g brokolica
1 mrkva
1/2 stredne veľkej cukety
1 HR mrazený hrášok
1/2 čerstvá červená chilli paprička
1 kocka bylinkový bujón (použila som Vitana Natur)
čerstvá bazalka
čerstvá pertžlenová vňať
2 ČL vegeta
soľ, korenie

Postup:
  • Kuracie prsia umyjeme a dáme variť do 1,6 L vody. Varíme, kým maso nie je makké. Priebežne zbierame penu.
  • Kým sa varí vývar, nakrájame brokolicu na malé ružičky, chilli papričku na kolieska, mrkvu a cuketu na sposob julienne (julienne je sposob krájania na veľmi tenké rezančeky). 
  • Keď je kuracie maso makké, vyberieme ho z vývaru a nakrájame ho na malé kocky. Vývar precedíme do druhého hrnca, pridáme nakrájané kuracie maso, bylinkový bujón, vegetu, soľ, korenie a privedieme k varu.
  • Keď polievka vrie, pridáme mrazený hrášok a varíme 1 minútu, potom pridáme brokolicu, mrkvu, cuketu a chilli, varíme ďalšiu minútu a ihneď odstavíme.
  • Polievku podávame posypanú čerstvou bazalkou a nasekanou petržlenovou vňaťou.



Komentáre