Nadýchaný "Black forest style" cheesecake

Extra jednoduchý, rýchly na prípravu a nadýchaný - presne taký je nepečený "Black Forest Style" Cheesecake, pri príprave ktorého som sa inšpirovala všeobecne známou tortou "Black Forest - Čierny Les". 


2 malé tortičky s priemerom 10 cm, ja som na prípravu použila obruče na tvarovanie jedla

Sušienkový základ:
60 g kakaové sušienky (použila som Koka od Opavia)
20 g roztopené maslo
  • Sušienky podrvíme, zmiešame s roztopeným maslom. Obruče na tvarovanie jedla umiestnime na malý plech s  papierom na pečenie a sušienkový základ utlačíme na dno. Uložíme do chladničky.
Krém:
180 g mascarpone
180 g šľahačková smotana
40 g nutela
50 g višňový džem*
1 PL kokosový cukor (môže byť aj trstinový)
1 ks stužovač šľahačky


  • Všetky suroviny musia mať izbovú teplotu. Najprv do tuha vyšľaháme šľahačkovú smotanu so stužovačom. Opatrne ručne primiešame mascarpone. 
  • Krém rozdelíme do troch misiek - do jednej primiešame nutelu, do druhej višňový džem a do tretej cukor. 
  • Sušienkový základ vyberieme z chladničky. Naň navrstvíme postupne čokoládový, višňový a vanilkový krém. Uložíme na niekoľko hodín do chladničky. Hotovo. Jednoduchšie to snáď ani nemôže byť :)
* Keďže višne sú mimo sezónu, použila som hustý višňový džem, pokiaľ však máte ešte nejaké višňové zásoby v mrazničke, neváhajte ich využiť. Pred použitím ich však rozmrazte a nechajte odkvapkať, aby krém nebol riedky. 

Komentáre