Coffee in a Cone - Káva v kornútku

Odkedy som na internete uvidela fotku kávy servírovanej v zmrzlinovom kornútku, ktorý je zvnútra pokrytý čokoládou, vedela som (že ja mega závislák na káve) ju musím vyskúšať. Ale keďže kávu v kornútku predáva kaviareň v Juhoafrickej republike, kam sa v dohľadnej dobe nechystám, keď som kávu chcela ochutnať, musela som si ju najprv vyrobiť. Trošku viac roboty za dva hlty espressa, no ale treba uznať, že veľmi štýlovo servírovaného espressa. A ani šálku netreba umývať, dá sa rovno zjesť :)


Ingrediencie:
kornútky na zmrzlinu (vhodnejšie sú tie pevnejšie)
čokoláda - ja som použila tmavú s obsahom kakaa 70%, ale použiť sa dá aj mliečna a biela, alebo ich kombinácia
espresso
trpezlivosť :)

Postup:
  • Zmrzlinové kornútky uložíme na 20 minút do mrazáku.
  • Roztopíme čokoládu - vo vodnom kúpeli alebo v mikrovlnke.
  • Kornútky vyberieme z mrazáku a až po okraj naplníme čokoládou. Minútku ju necháme v kornútku, potom prebytočnú čokoládu vylejeme. 
  • Kornútky vložíme do pohára, podstatné je aby stáli rovno a uložíme na ďalších 20 minút do mrazáku.
  • Potom postup zopakujeme a zasa uložíme na 20 minút do mrazáku.
  • Keď sú kornútky s čokoládou dostatočne vychladené, vyberieme ich z mrazáku, vložíme pod kávovú mašinu a rovno do nich urobíme espresso. A potom už len vychutnávame, pijeme a papáme :)


Komentáre